MMSA ဘေလာ့စည္းမ်ဥ္းမ်ား

* ဘာသာ သာသနာနွင့္လူမ်ိဳးတုိ႕၏ ဂုဏ္ကုိ ထိခုိက္ပ်က္စီးေစတတ္ေသာ အေရးအသားမ်ိဳးကုိ ေရွာင္ရွားရန္၊
* အခ်င္းခ်င္း ညီညြတ္မွဳ႕ကုိ ပ်က္စီးေစတတ္ေသာ အေၾကာင္းမ်ားကုိ ေရးသားျခင္းမွ ေရွာင္ရွားရန္၊
* သာသနာႏွင့္ မအပ္စပ္ေသာ အဖြဲ႕ဂုဏ္သိကၡာကုိ ျငိဳးႏြမ္းေစတတ္ေသာ ပုံမ်ားကုိတင္ျခင္းမွ ေရွာင္ရွားရန္၊
* ပုဂၢိဳလ္ေရးဆုိင္ရာမ်ားထက္ အမ်ားႏွင့္သက္ဆုိင္ေသာ အက်ိဳးမ်ားေစႏိုင္ေသာ ပုံမ်ား စာမ်ားကုိသာ ေရးသားရန္၊
* MMSAသည္ ပညာေရးအဖြဲ႕စည္း ျဖစ္သည့္ အတြက္ႏုိင္ငံေရးႏွင့္သက္ဆုိင္ေသာ အေရးအသားမ်ားကုိ ေရးျခင္းမွ ေရွာင္ရွားရန္၊
* ဗုဒၶဘာသာႏွင့္ မိမိတုိ႕ေလ့လာေနေသာ ပညာရပ္ဆုိင္ရာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ဗဟုသုတအလုိ႕ငွါ ေရးသား မွ်ေ၀ၾကရန္၊






w7381
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ လမ္းမ်ားအနက္ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ ပ်က္စီးေနေသာ လမ္းမ်ားျဖစ္ေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ သိရွိရသည္။
လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လမ္းမ်ားတြင္ အမ်ိဳးအစားေလးမ်ိဳး ခြဲျခားထားၿပီး အဆိုပါေလးမ်ိဳးတြင္ ေကာင္းေသာလမ္း၊ အသင့္အတင့္ရွိေသာလမ္း၊ လက္ခံ၍ ရေသာလမ္း၊ အခ်ိဳ႕မွာ ဆိုးရြားေသာလမ္း(ကတၱရာကုန္၍ ေက်ာက္မ်ားေပၚေနေသာလမ္း) မ်ား စသည္တို႔ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ လမ္းပ်က္စီးမႈ မ်ားျပားျခင္းမွာလည္း လမ္းသားမ်ား၏ အရည္အေသြး၊ ယာဥ္သြားလာမႈ မ်ားျပားျခင္းတို႔အေပၚ မ်ားစြာမူတည္ေနသည္ဟု သိရသည္။
"ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းက လမ္းေတြရဲ႕ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းက ပ်က္စီးေနတဲ့ လမ္းေတြပါ။ ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းေတြက ကတၱရာသားေတြ ကုန္ေနၿပီ"ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
လမ္းမ်ား၏ ပ်က္စီးမႈ အေနအထားမ်ားေၾကာင့္ ယခုဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုးနီးပါးရွိ လမ္းမႀကီးမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕တြင္းၿမိဳ႕နယ္မ်ား အတြင္းရွိ လမ္းသြယ္မ်ားကို ျပန္လည္ခင္းက်င္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ေရမႀကီးသည့္ လမ္းမ်ားကို ကတၱရာလမ္းမ်ားအျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ ေရႀကီးေရေက်ာ္ေသာ လမ္းမ်ားကို ကြန္ကရစ္ လမ္းမ်ားအျဖစ္ ခင္းက်င္းသြားရန္ ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ခင္းက်င္းရန္ အတြက္ ကတၱရာမ်ားကုိ ျပည္ပမွ မွာယူတင္သြင္း သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ဘ႑ာေငြ အေျခအေနေပၚ မူတည္၍ ခင္းက်င္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
"အခုရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ အခ်ိဳ႕လမ္းေတြကေတာ့ ျပန္ခင္းတာ ေကာင္းေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ လမ္းမႀကီးအခ်ဳိ႕နဲ႔ လမ္းသြယ္အခ်ဳိ႕ကေတာ့ ဆိုးေနတုန္းပါပဲ။ တစ္ခါတေလ လမ္းဆိုးတဲ့ ဘက္ေတြကို ကားငွားရင္ မလိုက္ခ်င္ဘူး"ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း အငွားယာဥ္ ေမာင္းႏွင္သူတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
ယခုလက္ရွိ မိုးရာသီကာလ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိုးရြာသြန္းမႈ မ်ားျပားေနသည့္ ကာလအတြင္း ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုး၌ လမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းထက္ လမ္းေပါက္ဖာျခင္းကို ဦးစားေပး ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ မိုးရြာသြန္းမႈ နည္းပါးသည့္ အခ်ိန္မွသာ လမ္းခင္းျခင္းကို ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
"ကတၱရာက ေရေၾကာက္ေတာ့ မိုးရြာတဲ့အခ်ိန္ လမ္းခင္းရတာ အဆင္မေျပဘူး။ ဒါေၾကာင့္ မိုးမ်ားတဲ့အခ်ိန္မွာ လမ္းခင္းတာကို ရပ္ထားမယ္။ မိုးရြာတာ က်ဲပါးတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွသာ လမ္းခင္းတာကို လုပ္မယ္။ အခုျပည္လမ္းရဲ႕ တစ္ဖက္ကို ၁၀ မိုင္ကုန္းကေန စခင္းတာ ၆ မိုင္ခြဲအထိေရာက္ေတာ့ ခဏရပ္ထားတယ္"ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
ရန္ကုန္တစ္ၿမိဳ႕လံုးတြင္ ကတၱရာလမ္း ၂၁၀၀ ေက်ာ္၊ ကြန္ကရစ္လမ္း ၃၂၉၀ ခန္႔ႏွင့္ ကတၱရာ ကြန္ကရစ္လမ္း ၁၇၆၀ ခန္႔ရွိၿပီး ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္ အတြင္းက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လမ္းမႀကီး အေရအတြက္ ၂၁ လမ္း၊ ေပအားျဖင့္ ၅၉၀၀၀ေက်ာ္ကို ခင္းက်င္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ပုိ႕စ္တင္သူ ။.............။ ကုိေက်ာ္ on Tuesday, 26 June 2012
ေခါင္းစဥ္အလိုက္ပို႕စ္မ်ား

0 ( မွတ္ခ်က္ေရးခ်င္ရင္ )

အနႏ ၱအတုမရွိ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရား

အလွဴရွင္မ်ားအား MMSA အဖဲြ႕မွ မွတ္တမ္းတင္ဂုဏ္ျပဳလႊာေပးအပ္

အလွဴရွင္မ်ားအား MMSA အဖဲြ႕မွ မွတ္တမ္းတင္ဂုဏ္ျပဳလႊာေပးအပ္

Mahidol University

International Buddhist Collage

ျမန္မာ E Books

ထိုင္းႏိုင္ငံ ေရာက္ ေရႊ႕ေျပာင္း ျမန္မာအလုပ္သားမားမ်ားအတြက္ ပညာေရး အခြင့္အလမ္းမ်ား

MMSA ပရိတ္သတ္မ်ား

ယခင္ပုိ႔စ္အေဟာင္းမ်ား

အားေပးေနေသာ အေပါင္းသင္းမ်ား

There was an error in this gadget

International News

တိုင္းရင္းသားသတင္းဌာနမ်ားစုစည္းမႈ

သတင္းဌာနမ်ားစုစည္းမႈ

ဘေလာ့ဂ္မ်ားစုစည္းမႈ